مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-04اجتماعي

«پیک امید» برای کودکان و نوجوانان در روزهای کرونایی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: سایت پیک امید با شعار «در دل دارم امید» در خدمت کودکان و نوجوانان است.

- ایسنا/همدان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: سایت پیک امید با شعار در دل دارم امید در خدمت کودکان و نوجوانان است.

بهناز ضرابی زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه کانون، فعالیت مجازی خود را از روزهای آغازین تعطیلی مدارس آغاز کرده است، اظهار کرد: در شرایط بحرانی کشور، طرح پیک امید به صورت مجازی در سراسر کشور در راستای امیدآفرینی بین مردم به ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می شود تا با افزایش تاب آوری از آسیب های روحی در این ایام در امان بمانند.

وی ادامه داد: در این شرایط مربیان و افراد داوطلب، ویدئوهایی در بخش های مختلف از جمله شعر و ادبیات، معرفی کتاب، کاردستی، نقاشی و کتاب صوتی تهیه و برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال می کنند که پس از ارزیابی در تهران و تأیید ویدئوها، برنامه ها به نوبت در سایت پیک امید به آدرس omid.

kpf.

ir و با شعار در دل دارم امید بارگذاری می شوند و در اختیار علاقمندان قرار می گیرند.

ضرابی زاده همچنین خاطرنشان کرد: در این سایت فیلم ها و انیمیشین های خوبی برای نخستین بار بارگذاری می شود و کودکان و نوجوانان می توانند با مراجعه به سایت و تماشای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیک امید» برای کودکان و نوجوانان در روزهای کرونایی

«پیک امید» برای کودکان و نوجوانان در روزهای کرونایی