مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-04سياسي

اجرای طرح سالم سازی پارک های ساوه با همکاری سپاه و شهرداری


شهردار ساوه از اجرای طرح سالم سازی پارک های ساوه با همکاری سپاه و شهرداری در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سیدمهدی حسینی ظهر امروز در نشست بررسی پروژهای مشترک شهرداری و سپاه ناحیه شهرستان ساوه اظهار کرد: استفاده مطلوب از پارک ها  تنها زمانی امکان پذیر است که شهروندان در آن احساس امنیت و آرامش کنند.

وی گفت: فضا های عمومی به ویژه پارک ها و تفرجگاه های عمومی  به عنوان اماکنی برای تفریح و آسایش شهروندان در نظر گرفته است، اما متاسفانه عده ای از هنجارشکنان با رفتارها و و کارهای خلاف عرف کاری می کنند که خانواده ها در این اماکن معذب شده و به دلیل عدم احساس امنیت، کمتر از این فضاها استفاده کنند.

  وی با بیان اینکه تمامی اقدامات و هزینه های شهرداری در زیباسازی پارک ها برای استفاده شهروندان است، افزود: پارک ها محیطی مناسب از حیث فعالیت های اجتماعی، آسایشی، تفریحی و امور خانوادگی برای شهروندان را دارا هستند و استفاده مطلوب از این فضا های شهری، تنها زمانی امکان پذیر است که خانواده ها در آن احساس امنیت و آرامش کنند.

  حسنی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصول گرم سال و نیاز بیشتر شهروندان به استفاده از پارک ها، همکاری سپاه ناحیه شهرستان با شهرداری جهت تامین امنیت پارک ها با انجام اقدامات فرهنگی در این اماکن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سالم سازی پارک های ساوه با همکاری سپاه و شهرداری

اجرای طرح سالم سازی پارک های ساوه با همکاری سپاه و شهرداری