مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:152020-04-04اقتصادي

کمک 11.5 میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام ایتام در سمنان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: حامیان طرح اکرام ایتام در این استان سمنان، 11 میلیارد و 500 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان راد با اشاره به اینکه در سال گذشته افراد تحت حمایت طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا بیش از 11 میلیارد 500 میلیون تومان از حمایت حامیان خود بهره مند شدند، اظهار کرد: بر این اساس، 130 درصد تعهد این نهاد در حوزه اکرام ایتام محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: استان گیلان با تحقق 126 درصدی و استان فارس با تحقق 125 درصدی در طرح اکرام در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه طرح محسنین، اکرام و ایتام و شفا با هدف جذب هر چه بیشتر کمک های نقدی و غیرنقدی و حمایت های معنوی برای کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان است، خاطرنشان کرد: حامیان می توانند ماهانه یا در مناسبت ها و اعیاد مختلف کمک های خود را به فرزندان معنوی خود داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز جذب پویش جذب حامی در استان سمنان در سال جاری خاطرنشان کرد: تاکنون سه هزار حامی از اقشار و افراد مختلفی ازجمله کارمندان ورزشکاران، اساتید، بازاریان کسبه، معلمان، کارگران و سایر اقشار مردم در این پویش شرکت کرده و حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 11.5 میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام ایتام در سمنان

کمک 11.5 میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام ایتام در سمنان