مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:152020-04-04اقتصادي

11.5 میلیارد تومان کمک حامیان در استان سمنان جمع آوری شد


در طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا طی سال گذشته 11 میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی حامیان این استان جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه سال گذشته در طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا 11 میلیارد 500 میلیون تومان کمک از حامیان جمع آوری شد، اظهار داشت: بر این اساس 130 درصد تعهد این نهاد در حوزه اکرام ایتام محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان در رتبه نخست تحقق تعهدات این طرح قرار دارد، افزود: استان گیلان با تحقق 126 درصدی و استان فارس با تحقق 125 درصدی در طرح اکرام در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

75 درصد از حامیان بومی استان سمنان هستند مدیرکل کمیته امداد استان سمنان جذب هرچه بیشتر کمک های نقدی و غیر نقدی و حمایت های معنوی برای کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد را مهم ترین رویکرد این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: حامیان می توانند ماهانه و یا مناسبت ها و اعیاد مختلف کمک های خود را به فرزندان معنوی خود داشته باشند.

مسعودیان راد بابیان اینکه 12 هزار حامی، حمایت مادی و معنوی کودکان نیازمند استان سمنان را بر عهده دارند، یادآور شد: از این تعداد حامی 75 درصد بومی استان و 25 درصد خارج از استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11.5 میلیارد تومان کمک حامیان در استان سمنان جمع آوری شد

11.5 میلیارد تومان کمک حامیان در استان سمنان جمع آوری شد