مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:162020-04-04ورزشي

گاف های فوتبالی پایتخت


پایتخت 6 گاف های کوچک و بزرگ در بخش های فوتبالی خود کم نداشت؛ گاف هایی که بدون آنها داستان پدیده شدن بهتاش فریبا در بازی با پرسپولیس هم می توانست باورپذیرتر و جذاب تر به نمایش دربیاید.

- پایتخت 6 گاف های کوچک و بزرگ در بخش های فوتبالی خود کم نداشت؛ گاف هایی که بدون آنها داستان پدیده شدن بهتاش فریبا در بازی با پرسپولیس هم می توانست باورپذیرتر و جذاب تر به نمایش دربیاید.

کمااین که اگر جواد خیابانی تا این حد در تعریف و تمجید از بهتاش، اغراق نمی کرد، گزارش او در این مسابقه و حضورش به عنوان بازیگر میهمان در سریال پایتخت 6 هم می توانست قابل قبول تر از این باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: در نوروز 99 سریال تلویزیونی پایتخت6 عنوان پربیننده ترین برنامه را در میان تمامی شبکه های صداوسیما به دست آورد؛ عنوانی که پایتختی ها به آن عادت کرده اند و در فصل های یک تا 5 نیز به نام این سریال و سازندگان خلاق آن سند خورده بود.

در پایتخت 6 اما پای یکی از شخصیت های مجموعه به باشگاه های لیگ برتری ایران باز و باعث شد بخش هایی از این مجموعه در ارتباط تنگاتنگ با فوتبال قرار بگیرد؛ ارتباطی که به جذابیت های سریال افزود اما در عین حال با کاستی ها و گاف هایی هم در اجرا همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف های فوتبالی پایتخت

گاف های فوتبالی پایتخت