مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-04اقتصادي

«15 به در» به جای «13 به در»/ افزایش قابل توجه تردد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از افزایش یک هزار برابری تردد در زنجان در روز 15 فروردین خبر داد و گفت: مردمی که روز 12 فروردین به طبیعت رفته و یا در مسافرت بودند، - علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس از هفته گذشته طرح فاصله گذاری با جدیت در حال اجراست.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین خبر داد و گفت: پلیس همچنان با قدرت و قاطعیت این طرح ملی را در زنجان اجرایی می کند.

وی تصریح کرد: در این طرح خودرو های غیربومی که در سطح شهر ها و جاده های استان تردد کنند علاوه بر اعمال قانون پنج میلیون ریالی، یک ماه نیز توقیف می شوند.

شیرمحمدی از توقیف 45 خودرو به علت عدم رعایت طرح فاصله اجتماعی و اعمال قانون 120 خودروی دیگر نیز خبر داد  و گفت: همه این خودروها 5 میلیون ریال جریمه شدند.

وی در ادامه درباره حجم تردد خودروها در روز 15 فروردین نیز توضیح داد و گفت: متاسفانه دیروز حجم تردد نسبت به روز 13 فروردین افزایش قابل توجهی داشت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه دیروز حجم بازگشت به شهرها شاید یک هزار برابر روز قبل از آن افزایش داشت، تصریح کرد: مردمی که روز 12 فروردین به طبیعت رفته و یا در مسافرت بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«15 به در» به جای «13 به در»/ افزایش قابل توجه تردد

«15 به در» به جای «13 به در»/ افزایش قابل توجه تردد