مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:572020-04-04اقتصادي

حامیان طرح اکرام ایتام سمنان 115 میلیارد ریال کمک کردند


محسن مسعودیان راد روز شنبه به خبرنگاران اعلام کرد: بر این اساس 130 درصد تعهد کمیته امداد استان سمنان در حوزه اکرام ایتام محقق شد و در این شاخص در جایگاه نخست کشوری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طرح محسنین، اکرام، ایتام و شفا با هدف جذب هرچه بیشتر کمک های نقدی و غیر نقدی و حمایت های معنوی برای کودکان نیازمند مشمول حمایت کمیته امداد استان سمنان است، خاطرنشان کرد: حامیان می توانند ماهانه و یا در مناسبت ها و اعیاد مختلف کمک ها را به فرزندان معنوی خود داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ادامه داد: سه هزار حامی از اقشار و افراد مختلف از جمله کارمندان، ورزشکاران، اساتید، بازاریان، کسبه، معلمان، کارگران و سایر اقشار مردم در پویش جذب حامی شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: حامیان در این طرح حمایت چهار هزار کودک نیازمند استان سمنان را برعهده گرفتند.

مسعودیان راد ابراز داشت: 12 هزار حامی، حمایت مادی و معنوی کودکان نیازمند استان سمنان را بر عهده دارند که 75 درصد بومی استان و 25 درصد خارج از استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به شرایط فعلی کشور و حاکم شدن شرایط اقتصادی به دلیل شیوع کرونا، ابراز داشت: حامیان طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا کمک هر چه بیشتر به فرزندان معنوی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان طرح اکرام ایتام سمنان 115 میلیارد ریال کمک کردند

حامیان طرح اکرام ایتام سمنان 115 میلیارد ریال کمک کردند