مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-04پزشكي

تأثیر نانو ذرات مس در تسهیل و تسریع بهبود زخم


پژوهشی که به منظور بررسی اثر غلظت های مختلف و اندازه های متفاوت نانو ذرات مس در درمان زخم در پژوهشگاه رویان و دانشگاه مازندران طراحی و انجام شد نشان می دهد غلظت 1 ماکرومولار از ذرات 80 نانومتری مس (CuNPs) برای استفاده در بهبود زخم مناسب است و عوارض جانبی ایجاد نمی کند.

- نتایج پژوهش محققان پژوهشگاه رویان و دانشگاه مازندران نشان داد تأثیر "نانو ذرات مس" در تسهیل و تسریع بهبود زخم پژوهشی که به منظور بررسی اثر غلظت های مختلف و اندازه های متفاوت "نانو ذرات مس" در درمان زخم در پژوهشگاه رویان و دانشگاه مازندران طراحی و انجام شد نشان می دهد غلظت 1 ماکرومولار از ذرات 80 نانومتری مس (CuNPs) برای استفاده در بهبود زخم مناسب است و عوارض جانبی ایجاد نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سراسر جهان اختلال در بهبود زخم ها، به بروز عوارض گوناگون و حتی مرگ مبتلایان منجر می شود.

در حال حاضر درمان زخم با محدودیت هایی همراه است و اخیراً نیز استفاده از مواد نانو، مانند نانو ذرات مس، مورد توجه پژوهشگران این حوزه قرار گرفته است.

به منظور بررسی اثر غلظت های مختلف و اندازه های متفاوت نانو ذرات مس در درمان زخم، دکتر ناصر اقدمی، دکتر پروانه محمدی، ساناز علیزاده، دکتر باقر سیدعلی پور و همکارانشان در پژوهشگاه رویان و دانشگاه مازندران، پژوهشی را طراحی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر نانو ذرات مس در تسهیل و تسریع بهبود زخم

تأثیر نانو ذرات مس در تسهیل و تسریع بهبود زخم