مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:562020-04-04اجتماعي

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در مسیرهای مواصلاتی تا 20 فروردین ادامه دارد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در مسیرهای مواصلاتی تا 20 فروردین ادامه دارد.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس از هفته گذشته طرح فاصله گذاری با جدیت در حال اجرا است و اجرای این طرح تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: پلیس با قاطعیت این طرح ملی را در زنجان اجرایی می کند و قطعا با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهد شد؛ چراکه این افراد سلامتی جامعه را به خطر می اندازند.

وی با اشاره به نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، افزود: در این طرح خودروهای غیربومی که در سطح شهرها و جاده های استان تردد کنند و قصد ورود به شهرهای این استان را داشته باشند، علاوه بر اعمال قانون با جریمه نقدی 500 هزار تومانی مواجه شده و خودرو نیز برای یک ماه توقیف می شود.

شیرمحمدی با بیان اینکه در 13 فروردین تردد چندانی در جاده های استان وجود نداشت، تصریح کرد: با وجود کاهش تردد در روز طبیعت ولی روز گذشته شاهد آن بودیم که بازگشت مسافران به استان و افرادی که قبل روز 13 فروردین از شهر خارج شده بودند، بیشتر شده است که اصلا وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین