مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:462020-04-04اجتماعي

جلوگیری از فعالیت کامیون های در حال برداشت غیرمجاز شن و ماسه رودخانه سیاهکل


رییس اداره حفاظت محیط زیست سیاهکل گفت: امروز از فعالیت کامیون ها و بیل میکانیکی که درحال برداشت غیرمجاز شن و ماسه بود، جلوگیری شد.

  - ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست سیاهکل گفت: امروز از فعالیت کامیون ها و بیل میکانیکی که درحال برداشت غیرمجاز شن و ماسه بود، جلوگیری شد.

  لطیف جواهر دشتی در گفت وگو با ایسنا گفت: از اسفندماه سال گذشته اعلام کردیم که تا پایان فروردین سال 99، برداشت شن و ماسه از رودخانه ها ممنوع است زیرا در فصل تخم ریزی آبزیان ارزشمند رودخانه ها از جمله ماهیان به سر می بریم و نباید هیچ گونه خطری آنها را تهدید کند.

وی افزود: متاسفانه برخی افراد سودجو نسبت به این ممنوعیت ها بی توجهی می کنند که با برخورد جدی ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان مواجه می شوند.

جواهر دشتی ادامه داد: برداشت بی رویه شن و ماسه از رودخانه ها نه تنها گونه های جانوری و آبزی را در رودخانه ها با تهدید انقراض نسل مواجه می کند، بلکه محیط زیست خود رودخانه ها را نیز تخریب می کند.

وی تصریح کرد: ورود به رودخانه ها و برداشت شن و ماسه با کامیون ها علاوه براینکه نسل گونه های مهم گیاهی و جانوری را تهدید می کند به درختان و درختچه های بومی کنار رودخانه ها که بسیار در حفاظت از محیط زیست رودخانه و منطقه مهم هستند، آسیب جدی وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از فعالیت کامیون های در حال برداشت غیرمجاز شن و ماسه رودخانه سیاهکل

جلوگیری از فعالیت کامیون های در حال برداشت غیرمجاز شن و ماسه رودخانه سیاهکل