مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-04سياسي

مشارکت بسیجیان قزوین در تولید ماسک بهداشتی تداوم دارد


فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: مشارکت بسیجیان در تولید تجهیزات پزشکی بویژه ماسک بهداشتی ارزشمند است و تداوم خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین روز شنبه به صورت سرزده از یک کارگاه تولید ماسک بسیجیان در شهر اقبالیه بازدید کرد.

سردار شاهرخی در حاشیه این بازدید ضمن تبریک سال نو و تشکر از خدمات خواهران بسیجی در تولید ماسک در این شرایط اظهار داشت: امیدواریم با یاری خداوند و اقامات مؤثر بهداشتی و همراهی مردم بتوانیم از بحران بیماری عبور کرده و ویروس کرونا را شکست دهیم.

وی تصریح کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا نیروهای سپاه هم در کنار وظیفه شرعی و قانونی و ذاتی که بر عهده دارد برای کمک به مردم وارد میدان شده و با همه ظرفیت خود آمادگی دارد تا در بخش درمان و نیز کارهای امدادی و خدمات رسانی همراه دیگر شهروندان برای مبارزه با ویروس انجام وظیفه کند.

سردار شاهرخی با اشاره به اقدامات مختلف سپاه استان قزوین در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا یادآور شد: یکی از اقدامات مهم در این عرصه که سپاه و بسیج وارد آن شده تهیه ماسک برای آحاد مردم و سایر مراکز درمانی است که از بسیجیانی که مهارت لازم در دوخت و دوز دارند دعوت شد تا با توانمندی هایشان در این زمینه فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بسیجیان قزوین در تولید ماسک بهداشتی تداوم دارد

مشارکت بسیجیان قزوین در تولید ماسک بهداشتی تداوم دارد