مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 09:272020-04-04اقتصادي

مهمترین رویدادها و اخبار کیش در هفته ای که گذشت


انتصاب و جابجایی در سطح معاونتهای منطقه آزاد کیش: در هفته گذشته چند انتصاب و جابجایی در سطوح بالای مدیریتی منطقه آزاد کیش انجام شد که طی آن علی مقدس زاده سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در حکمی از سوی غلامحسین مظفری به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش معرفی و منصوب شد.

همچنین درحکمی جداگانه، سعید پورعلی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت گردشگری منصوب شد.

ناصر آخوندی نیز اسفند ماه گذشته با حکم غلامحسین مظفری با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شده بود.

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی: طرح فاصله گذاری اجتماعی و تشدید مبارزه با ویروس کرونا با بسته شدن مسیرهای ورودی به سواحل و تفرجگاههای جزیره به اجرا گذاشته شد و موجب کاهش چشمگیر ترددها در جزیره کیش شد.

در اجرای این طرح ورود خودرو به کلیه سواحل و تفرجگاههای کیش ممنوع و مسیرهای اصلی منتهی به این سواحل با تعبیه راهبند و تابلو نوشته مسدود شد.

تشکیل کارگروهای وِیژه و اتاق فکر برای بررسی پیامدهای کرونا: رییس ستاد اقتصادی مقابله با ویروس کرونا در کیش؛ از تشکیل کارگروهای وِیژه و اتاق فکر با مشارکت بخش خصوصی برای بررسی زیانها و پیامدهای ناشی از کرونا و حمایت از فعلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین رویدادها و اخبار کیش در هفته ای که گذشت

مهمترین رویدادها و اخبار کیش در هفته ای که گذشت