مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 09:462020-04-04اجتماعي

سیل به 195 کیلومتر از راه های خراسان جنوبی خسارت زد


اسداله جلال زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارش های سنگین باران و جاری شدن سیلاب، بارش برف در گردنه های برف گیر روزهای گذشته برخی مسیرهای مواصلاتی استان دچار انسداد موقت به علت آبگرفتگی شد و در کمترین زمان ممکن باز و ایمن شده است.

وی از کمک رسانی به 120 دستگاه خودرو گرفتار در روزهای گذشته خبر داد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت ماشین آلات در اختیار برای پاکسازی و بازگشایی محورها اقدام و همچنین تیم های ارزیابی راهداری برای بازدید از راه ها و پل های آسیب دیده اعزام شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به نصب 350 عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای مواصلاتی استان گفت: با فعالسازی قرارگاه مدیریت بحران راهداری خراسان جنوبی تاکنون 89 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و 148 نیروی راهداری با استفاده از حدود 50 تن شن و نمک نسبت به برف روبی، پاکسازی و بازگشایی راه های استان اقدام کرده اند.

وی بیان کرد: 180 مقطع ریزش برداری و پاکسازی بویژه در راه های مسدود اقدام شده و طول راه های اصلی، فرعی و روستایی آسیب دیده 195 کیلومتر است.

جلال زاده گفت: شماره تلفن گویای 141، سایت مرکز مدیریت راه های کشور و اپلیکیشن مربوطه به صورت 24 ساعت پاسخگوی هموطنان برای اطلاع رسانی از وضعیت جاده های استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل به 195 کیلومتر از راه های خراسان جنوبی خسارت زد

سیل به 195 کیلومتر از راه های خراسان جنوبی خسارت زد