مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 10:302020-04-04بين الملل

بیانیه شدید اللحن گروه های مقاومت عراق علیه اشغالگران آمریکایی


هشت گروه وابسته به الحشد الشعبی با انتشار بیانیه ای، ضمن رد نامزدی عدنان الزرفی، تأکید کردند که باید نظامیان اشغالگر آمریکایی از عراق خارج شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هشت گروه وابسته به سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق پیام هایی به نظامیان تروریست آمریکایی و طیف های سیاسی عراق دادند.

شبکه خبری السومریه ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد، پس از مصوبه پارلمان عراق برای خروج فوری نیروهای خارجی و پس از آن پذیرش این مصوبه توسط دولت عراق و تظاهرات میلیونی مردم این کشور، نشان داده شد که این مصوبه مورد تأیید ملت عراق است.

در این بیانیه آمده است، ملت عراق، نشان داد که قاطعانه مخالف حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی، نقض حاکمیت عراق، کشتار ملت و ترور فرماندهان این کشور و بمباران اردوگاههای نیروهای امنیتی است.

این گروهها تأکید کردند، پس از اینکه گروهی از برادران، خواستند تا به راهکارهای سیاسی زمان داده شود و به این نیروها برای خروج از خاک پاک عراق، فشار آورند، مشاهده کردیم که سرکشی دولت آمریکا بیشتر شد و تجاوزات بیشتری انجام داد که به نیروهای ارتش، پلیس و فرودگاههای غیر نظامی رسید .

بر اساس این بیانیه، در پی همین تجاوزات بود که گروههای مقاومت عراق نشستی برگزار کردند تا موضع تاریخی خود را در این زمان مهم، با اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شدید اللحن گروه های مقاومت عراق علیه اشغالگران آمریکایی

بیانیه شدید اللحن گروه های مقاومت عراق علیه اشغالگران آمریکایی