مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 10:562020-04-04سياسي

پوشش بیمه غرامت بسیجیان برای تولیدکنندگان پارچه ماسک در یزد


جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد هم افزایی را رمز موفقیت در شرایط بحرانی خواند و اعلام کرد: سپاه الغدیر تمام کارگران واحدهای تولید پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی استان یزد را تحت پوشش بیمه غرامت بسیجیان قرار می دهد.

- ایسنا/یزد جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد هم افزایی را رمز موفقیت در شرایط بحرانی خواند و اعلام کرد: سپاه الغدیر تمام کارگران واحدهای تولید پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی استان یزد را تحت پوشش بیمه غرامت بسیجیان قرار می دهد.

سرهنگ حسین زارع کمالی در جریان بازدید از واحدهای تولیدی پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی در یزد که به همراه جمعی از مسئولان ارشد بسیج سازندگی و اصناف انجام شد، ضمن قدردانی از تولید کنندگان پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی در استان یزد، اظهار کرد: شیوع کرونا گرچه مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده ولی برکاتی نظیر همدلی و وفاق را نیز داشته و بیش از پیش این مهم را بین اقشار مختلف ایران اسلامی تقویت کرده است.

وی پیروزی بر کرونا را مستلزم همراهی مستمر مردم و مسئولان و همچنین حمایت و پشتیبانی صنعتگران دانست و افزود: خوشبختانه با وجود تمام مشکلات اقتصادی موجود که ناشی از اعمال تحریم های ظالمانه است، تولیدکنندگان و صنعتگران کشورمان به خوبی پای کار آمدند و از دولت و مردم حمایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه غرامت بسیجیان برای تولیدکنندگان پارچه ماسک در یزد

پوشش بیمه غرامت بسیجیان برای تولیدکنندگان پارچه ماسک در یزد