مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 13:002020-04-04سياسي

برگزاری بیش از 600 برنامه فرهنگی کتابداران کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی


مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتابداران کتابخانه های عمومی این استان، در ایام شیوع بیماری کرونا بیش از 600 برنامه فرهنگی در فضای مجازی برگزار کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتابداران کتابخانه های عمومی این استان، در ایام شیوع بیماری کرونا بیش از 600 برنامه فرهنگی در فضای مجازی برگزار کردند.

یاسر رحیمیان ضمن تبریک مجدد سال نو و همچنین فرا رسیدن اعیاد و مناسبت ها و ولادت امامان معصوم(ع) در ماه شعبان افزود: از اوایل اسفند ماه بود که کتابخانه های عمومی استان همزمان با سراسر کشور به علت شیوع بیماری کرونا تعطیل شد، اما این تعطیلی فیزیکی کتابخانه ها کار کتابداران به فضای مجازی و ترویج کتاب و کتابخوانی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی کشاند که حاصل کار کتابداران تاکنون برگزاری بیش از 600 برنامه فرهنگی در این شبکه های اجتماعی است.

وی اظهارکرد: این برنامه های فرهنگی شامل مسابقه نقاشی ما کرونا را شکست می دهیم ، ارائه و معرفی کتاب در فضای مجازی با ارسال ویدئو به شبکه های مجازی نظیر پیام رسان بله، سروش و اینستاگرام و واتساپ، اجرای طرح فرهنگی مثل هرخانه یک کتابخانه با شعار در خانه بمانیم و به دنیای شگفت انگیز کتابهای نخوانده در قفسه کتابخانه هایمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 600 برنامه فرهنگی کتابداران کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی

برگزاری بیش از 600 برنامه فرهنگی کتابداران کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی