مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-04اقتصادي

تعطیلی بازار خلخال به قوت خود باقی است


سید ناصر میرمرسلی روز شنبه به ایرنا افزود: تاکنون هیچ تصمیمی از سوی هیچ یک از سازمان ها و نهادهای صنفی مربوط به بازار از جمله اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف مبنی بر بازگشایی واحدهای صنفی یا تعیین ساعت کاری آنها اتخاذ نشده است.

وی اظهار کرد: اتاق اصناف ایران و دیگر سازمان های صنفی خود را مکلف به تبعیت از تصمیم های ستاد ملی مقابله کرونا به مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می دانند و در صورت تصمیم مقتضی از سوی مرکز این اداره نیز مطابق تصمیمات گرفته شده در خصوص فعالیت بازار خلخال تصمیم خواهد گرفت .

وی اظهار کرد:به همین جهت هرگونه بازنشر مطلبی برای تایید این خبر مصداق بارز تخلف و شیطنت رسانه ای، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به قصد برهم زدن آرامش موجود در جامعه اصناف محسوب شده و مستوجب پیگرد قانونی از سوی نهادهای ذیربط خواهد بود.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت خلخال گفت: مطابق آخرین تصمیم اخذ شده هرگونه اطلاع رسانی در حوزه اصناف تنها از طریق صدا و سیما ،خبرگزاری های رسمی و درگاه های رسمی اطلاع رسانی اداره صنعت ،معدن و تجارت و اتاق اصناف ایران صورت خواهد گرفت و دیگر اخبار منتشرشده از سوی هرکدام از شبکه های خبری غیر رسمی فاقد وجاهت قانونی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی بازار خلخال به قوت خود باقی است

تعطیلی بازار خلخال به قوت خود باقی است