مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 14:102020-04-04سياسي

96 درصد اسدآبادی ها در طرح غربالگری کرونا شرکت کردند


96 درصد اسدآبادی ها در اجرای طرح غربالگری کرونا مشارکت کردند و همین جدیت و همکاری عمومی باعث جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا در سطح جامعه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی بعدازظهر شنبه در نشستی با امام جمعه اسدآباد و نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اسدآباد در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی موفق ظاهر شد و رتبه اول استان همدان را در زمینه انجام طرح غربالگری کسب کرد.

فرماندار اسدآباد گفت: 96 درصد اسدآبادی ها در اجرای طرح غربالگری کرونا مشارکت کردند و همین جدیت و همکاری عمومی باعث جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا در سطح جامعه شد.

درویشی افزود: کادر علمی و تخصصی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در خصوص درمان و بیمار یابی و غربالگری فوق العاده عمل کرده است.

وی تاکید کرد: در بحث مدیریت اوضاع از تمام ظرفیت شهرستان استفاده می کنیم تا زنجیره اتصال و انتقال این ویروس برای همیشه قطع شود.

وضعیت مبتلایان به کرونا از 27 اسفند ماه تاکنون در اسدآباد روند ثابتی داشته است مجید درویشی اظهار کرد: با همکاری خوب مردم اسدآباد و شرکت آنها در پویش در خانه می مانم خوشبختانه وضعیت مبتلایان به کرونا از 27 اسفند ماه تاکنون در اسدآباد روند ثابتی داشته و قطعاً با ادامه و استمرار این مشارکت بیماری کرونا در شهرستان اسدآباد سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 درصد اسدآبادی ها در طرح غربالگری کرونا شرکت کردند

96 درصد اسدآبادی ها در طرح غربالگری کرونا شرکت کردند