مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 21:002020-04-04سياسي

بازدید میدانی فرمانده سپاه کردستان از ضدعفونی معابر شهری سنندج+تصاویر


فرمانده سپاه کردستان در یک بازدید میدانی در جریان نحوه ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها، معابر شهری، اماکن عمومی و مناطق حاشیه ای سنندج قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، به دنبال شیوع ویروس کرونا در کردستان، سپاه بیت المقدس با بسیج تمامی امکانات و نیروها به مبارزه با کرونا آمد و از همان اوایل مسوولیت گندزدایی استان را به عهده گرفت.

برای ضدعفونی کامل و تسهیل در روند کار گندزدایی، شهر سنندج به چهار بلوک تقسیم بندی شده که دو بلوک آن توسط نیروهای سپاه و بسیج ضدعفونی می شود.

مناطق حاشیه ای نایسر، آساوله و دوشان هر شب توسط نیروهای بسیج و سپاه ناحیه سنندج ضدعفونی می شود.

بامداد امروز فرمانده سپاه کردستان در یک بازدید میدانی در جریان نحوه ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها، معابر شهری، اماکن عمومی و مناطق حاشیه ای سنندج قرار گرفت.

سردار سیدصادق حسینی در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: از اول بحران کرونا سپاه اقدامات وسیعی در بخش های هماهنگی با دستگاه ها، تغذیه ای، بهداشتی و آموزشی در استان انجام داده است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات سپاه کردستان عملیات ضدعفونی در سطح استان است که از 18 اسفندماه سال گذشته تاکنون به صورت هماهنگ با ارتش، انتظامی و شهرداری و هلال احمر کار مشترکی با مسوولیت سپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میدانی فرمانده سپاه کردستان از ضدعفونی معابر شهری سنندج+تصاویر

بازدید میدانی فرمانده سپاه کردستان از ضدعفونی معابر شهری سنندج+تصاویر