مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-05سياسي

گزارش «ابرآروان» از افت و خیز کسب و کار آنلاین در سالی که گذشت


با تلاش های چند سال گذشته، امید بود سال 1398 برای استارت آپ ها و کسب وکارهای آنلاین، سال رسیدن به آرزوها باشد اما پاره ای از اتفاقات مانع از دست یافتن به اهداف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، سال 1398 با مجموعه اتفاقات خارج از پیش بینی سیاسی، زیرساختی و اجتماعی، تمام معادلات را برهم زد؛ کسب و کارهایی بی رونق و تعطیل شدند، معدود کسب و کارهای رونق یافتند و کسب و کارهایی با سختی بسیار برای ادامه ی مسیر در تلاش ماندند.

تا جایی از قصه 98 دغدغه ها و مشکل ها به سمت زیرساخت ارتباطی کشور نشانه می رفت.

به گونه ای که وب سایت ها و کسب و کارهای آنلاین، تقریباً در هر ماه با یک اختلال شدید در زیرساخت اینترنت مواجه بودند؛ اختلالاتی که از کم تر از 5 دقیقه تا 10 ساعت تجربه شدند.

اما زیرساخت اینترنت، تنها مشکل وب سایت ها و کسب و کارهای آنلاین ایرانی نبود، در سمت دیگر، حملات گسترده ی سایبری و حملات DDoS آن ها را نشانه گرفته بودند.

براساس اطلاعات حملاتی که زیرساخت ابر آروان با آن ها مقابله کرده است: وب سایت ها و کسب وکارهای آنلاین ایرانی با میانگین ماهانه بیش از 10،000 حملات مرسوم وب، بیش از 10 حمله DDoS لایه 3 و 4، هم چنین بیش از 50 حمله ی DDoS لایه 7 روبه رو بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش «ابرآروان» از افت و خیز کسب و کار آنلاین در سالی که گذشت

گزارش «ابرآروان» از افت و خیز کسب و کار آنلاین در سالی که گذشت