مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-05پزشكي

افزایش ظرفیت تولید محلول ضدعفونی کننده در دانش بنیان ها


یک شرکت دانش بنیان با تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی توانست در راستای مقابله با ویروس کرونا ظرفیت تولید محلول های ضدعفونی کننده دست را در این استان افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود کریمی، مدیرعامل شرکت تولیدکننده محلول ضد عفونی کننده در کرمانشاه درباره محلول ضدعفونی کننده دست که در این شرکت تولید می شود، گفت: محلول تولیدی ما بر اساس استانداردها و دستورالعمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ساخته می شود.

این محصول بالای 83 درصد الکل و 5 درصد ایزوپروپیل الکل است.

وی افزود: این محصول همچنین دارای چند نوع نرم کننده، گلیسیرین و پروپین گلیکول است و اکنون با حجم های 210 سی سی، 500 سی سی، 900 سی سی و گالن 20 لیتری تولید می شود.

کریمی درباره میزان تولید محلول ضدعفونی کننده دست در این شرکت گفت: در حال حاضر دپوی ما در ایران نمونه است و انبارهای دپوی توسط بازرسان بازرگانی وزارت صمت بازدید شده است.

ما در حال حاضر در حدود 14 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده دست تولید کرده ایم که آماده ارائه به بازار است و حدود 10 تا 11 هزار لیتر دیگر در دست تولید داریم و تاکنون به جز این مقدار 25 هزار لیتر هم به بازار ارائه کرده ایم و منتظر یک پارت الکل دیگر نیز هستیم که در صورت اخذ مجوز، حدود 35 هزار لیتر دیگر از این محصول تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تولید محلول ضدعفونی کننده در دانش بنیان ها

افزایش ظرفیت تولید محلول ضدعفونی کننده در دانش بنیان ها