مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-05اقتصادي

امکان تخلیه مستقیم کشتی های حامل غلات به واگن قطار فراهم شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با همکاری شرکت راه آهن و سازمان بنادر؛ امکان تخلیه مستقیم کشتی های حامل غلات به واگن قطار فراهم و به شهر مقصد ارسال شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با همکاری شرکت راه آهن و سازمان بنادر؛ امکان تخلیه مستقیم کشتی های حامل غلات به واگن قطار فراهم و به شهر مقصد ارسال شد.

اله مراد عفیفی پور شب گذشته(17 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه توسعه حمل و نقل چندوجهی (افزایش سهم ریل در بنادر کشور) به عنوان یک راهبرد درسال جهش تولید، در دستور کار قرارگرفته است، افزود: ما به دنبال توسعه فعالیت های ریلی در بندر شهیدرجایی هستیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: براساس هدف گذاری انجام گرفته تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم سهم قابل توجهی از بار را از طریق ریل به بندر وارد و یا از بندر خارج کنیم.

وی اضافه کرد: استفاده از حمل و نقل ریلی در بندر شهید رجایی نیازمند مشارکت همه دستگاه ها، صاحبان کالا و انجام اقدامات مطالعاتی است.

عفیفی پور به زیرساخت های ریلی ایجاد شده در بندر شهیدرجایی اشاره کرد و گفت: تعمیرات اساسی خطوط ریلی، اصلاحات ترافیکی معابر مشترک جاده با ریل و همچنین ایجاد سیستم زهکشی درخطوط ریلی با هدف جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی ریل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تخلیه مستقیم کشتی های حامل غلات به واگن قطار فراهم شد

امکان تخلیه مستقیم کشتی های حامل غلات به واگن قطار فراهم شد