مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 04:462020-04-05اقتصادي

تلاش فعالان اقتصادی هرمزگان برای تامین اقلام مقابله با کرونا


فعالان اقتصادی هرمزگان با تمام توان در کنار مردم برای تامین نیازهای بهداشتی و درمانی مفابله با کرونا پای کار حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا صفا با بیان اینکه اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی، همواره در مباحث اجتماعی دغدغه مند بوده است، اظهار کرد: ما فعالان اقتصادی تا مهار کامل این بیماری در کنار مردم، مسوولان و کادر بهداشتی استان خواهیم ماند.

وی افزود: بیماری کرونا درحال حاضر موضوع اصلی کشور ما بوده و امروز نیازمند همبستگی تمام اقشار جامعه برای مقابله با این بیماری هستیم.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس ادامه داد: با توجه به پیامدهای اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا، تلاش کردیم بخشی از تجهیزات مورد نیاز بخش درمانی استان را مرتفع کنیم و قطعا تا مهار کامل این ویروس حمایت های بخش خصوصی ادامه خواهد داشت.

صفا عنوان کرد: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی، همواره در مباحث اجتماعی دغدغه مند بوده است و ما فعالان اقتصادی تا مهار کامل این بیماری در کنار مردم، مسوولان و کادر بهداشتی استان خواهیم ماند.

وی ضمن تقدیر ویژه از استاندار هرمزگان برای مدیریت بیماری کرونا و همراهی و تعامل با بخش خصوصی، بیان داشت: اگر هرمزگان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی موفق عمل کرده نتیجه مدیریت صحیح استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش فعالان اقتصادی هرمزگان برای تامین اقلام مقابله با کرونا

تلاش فعالان اقتصادی هرمزگان برای تامین اقلام مقابله با کرونا