مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-05فرهنگي

از موسیقی دم دستی تا پایتختی که ناتمام ماند


یک منتقد و مدرس دانشگاه با ناموفق خواندن عملکرد تلویزیون در نوروز 99، تصریح کرد: «امسال تلویزیون نتوانست از فرصت طلایی ایجاد شده به واسطه ی حضور مردم در خانه استفاده کند و این ربطی به مساله کرونا ندارد!» «مگر بازی و شوخی است که قسمت آخر یک سریال بعدا .

- یک منتقد و مدرس دانشگاه با ناموفق خواندن عملکرد تلویزیون در نوروز 99، تصریح کرد: امسال تلویزیون نتوانست از فرصت طلایی ایجاد شده به واسطه ی حضور مردم در خانه استفاده کند و این ربطی به مساله کرونا ندارد! مگر بازی و شوخی است که قسمت آخر یک سریال بعدا ساخته شود؟! این مساله ی ساخت دقیقه ی نود، بارها در صداوسیما تکرار شده است که امسال به فجیع ترین شکل ممکن خودش را نشان داد.

علیرضا دباغ که دکترای مطالعات فرهنگی و رسانه دارد، در گفت وگویی با ایسنا درباره برنامه های تحویل سال تلویزیون گفت: برنامه های تحویل سال تلویزیون را مشاهده کردم اما متاسفانه باید بگویم این برنامه ها آن طور که انتظار می رفت نتوانستند در این شرایط حادی که ما با آن مواجه هستیم مخاطب را پای تلویزیون نگه دارد.

برنامه های تحویل سال امسال تحت تاثیر همزمانی با شهادت امام موسی کاظم(ع) قرار گرفتند و نتوانستند از یکی از عوامل شادی زا (موسیقی) استفاده کنند که طبیعی هم بود؛ اما برنامه ها می توانستند با محتوای بهتری ارائه شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از موسیقی دم دستی تا پایتختی که ناتمام ماند

از موسیقی دم دستی تا پایتختی که ناتمام ماند