مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 05:072020-04-05اقتصادي

دانشگاه صنعتی شیراز سراغ صنایع راکد استان رفت


یکی از اقدامات مهم دانشگاه در راستای افزایش تولید، فعال سازی صنایع راکد و انعقاد قرارداد با صنایع مختلف برای عمل به شعار رونق تولید بود.

- محمدمهدی علویان مهر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نقش این دانشگاه در تحقق تولید گفت: در رابطه با بحث رونق تولید، وظیفه اصلی ما ایجاد ارتباط بهینه با صنایع؛ خصوصا صنایع راکد استان بود که در این راستا با ارائه طرحی تحت عنوان طرح پل که در واقع مثلثی متشکل از دانشگاه، بانک و صنعت بود، کار را شروع کردیم.

فعال سازی صنایع راکد در راستای رونق تولید ملی وی افزود: بر همین اساس، بعد از جلسات متعدد با صاحبان این صنایع راکد و مشکل دار، فعالیت اجرایی را در پیش گرفتیم و خوشبختانه با رفع مشکلات چندین مورد از این صنایع، موجبات افزایش تولید را برایشان فراهم ساختیم.

رییس دانشگاه صنعتی شیراز ادامه داد: از جمله این صنایع می توان به صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنعت نفت و گاز، صنعت برق و آب و برخی دیگر از صنایع که متناسب با تخصص های موجود در دانشگاه صنعتی شیراز بود، اشاره کرد.

انعقاد قرارداد در حوزه نفت و گاز علویان مهر با اشاره به نزدیکی این دانشگاه به مناطق جنوبی کشور گفت: به واسطه مجاورت جغرافیایی با حوزه های نفت و گاز از جمله عسلویه، دانشگاه صنعتی شیراز، رسالت خویش را بطور ویژه برای همکاری با این صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی شیراز سراغ صنایع راکد استان رفت

دانشگاه صنعتی شیراز سراغ صنایع راکد استان رفت