مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-05ورزشي

خداحافظی با 5 مدیر ورزشی در قم


مسوولان پنج هیأت ورزشی وزنه برداری، اسکواش، دوچرخه سواری، کوهنوردی و تنیس استان قم جای خود را به فرد برگزیده مجمع انتخابات این هیأت ها دادند.

- خبرگزاری فارس – رضا جعفری: ورزش قم سال 1398 را در حالی پشت سر گذاشت که جمعی از روسا و سرپرستان هیأت های ورزشی قم با مسوولیت خود در این عرصه مهم اجتماعی رسما خداحافظی کردند، هیأت هایی نظیر وزنه برداری، اسکواش، دوچرخه سواری، کوهنوردی و تنیس که سرپرست یا رییس سابق آنها با توجه به برگزاری مجمع انتخابات جای خود را به رییس جدید داد.

در واقع امور مجامع هیأت های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم که مسوولیت آن را یکی از چهره های جوان اما تحصیل کرده این اداره کل یعنی محمد علی مردانی بر عهده دارد، در سال گذشته برای ثبت نام از کاندیداها و برگزاری مجمع انتخابات 10 ورزشی این استان اقدام کرد.

این هیأت های ورزشی شامل وزنه برداری، اسکواش، شطرنج، قایقرانی، دوچرخه سواری، ورزش های ناشنوایان، کاراته، کوهنوردی و صعودهای ورزشی، تنیس و بوکس است که در پنج انتخابات تغییر ریاست انجام شد، یک هیأت برای نخستین بار فعالیت خود را آغاز کرد و چهار هیأت ورزشی نیز روسای خود را ابقاء کردند.

ابقاء روسای 4 هیأت و آغاز فعالیت یک هیأت ورزشی جدید شطرنج، ورزش ناشنوایان، کاراته و بوکس چهار هیأتی هستند که با رای اعتماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی با 5 مدیر ورزشی در قم

خداحافظی با 5 مدیر ورزشی در قم