مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-05سياسي

مردم کرونا را دست کم نگیرند/ حتی یک بیمار نداشتیم که پذیرش نشده باشد


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه نباید این ویروس را دست کم بگیریم گفت: کشورهای بزرگ دنیا که ادعای ابرقدرتی در حوزه اقتصادی، نرم افزاری و سخت افزاری دارند الان در برابر این ویروس زانو زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ رشید حیدری مقدم پیش از ظهر امروز در رزمایش دفاع بیولوژیک شهر همدان با قدردانی از مجموعه سپاه و نیروهای بسیج اظهار کرد: طبق آخرین آمار 205 کشور دنیا با کرونا درگیر کرونا هستند و یک میلیون و 200 هزار نفر نیز به این ویروس مبتلا شده اند.

وی گفت: همان طور که در دفاع مقدس جنگ شرافتمندانه و جوانمردانه را به نمایش گذاشتیم و در این راه نیز پیروز شدیم، به طور حتم در این عرصه پیروز خواهیم شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه به نظر می رسد از این پس جنگ های دنیا ماهیت فیزیکی نخواهد داشت بیان کرد: به اجبار به سمت جنگ های نرم حرکت خواهیم کرد و جنگ های بیولوژیک پایه و اساس جنگ های نوین جهانی را به طور حتم رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: تعبیر ما این است که این ویروس مانند ماشین سنگینی است که از یک دره به سراشیبی در حال حرکت است، ما با ترمز این ماشین را نگاه داشتیم و اگر هر لحظه پا را از روی ترمز برداریم به سمت دره خواهیم رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کرونا را دست کم نگیرند/ حتی یک بیمار نداشتیم که پذیرش نشده باشد

مردم کرونا را دست کم نگیرند/ حتی یک بیمار نداشتیم که پذیرش نشده باشد