مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-05سياسي

کلیه معابر و پروژه های عمرانی قلعه رییسی به دلیل بیماری کرونا تعطیل شد


کلیه معابر و پروژه های عمرانی قلعه رییسی به دلیل بیماری کرونا تعطیل شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، فیض الله آبرود شهردار قلعه رییسی در حاشیه کلرزنی سطح شهر با بیان اینکه همه وظیفه دارند در جهت مقابله با بیماری کرونا تلاش کنند تصریح کرد: اقدامات بسیار مهمی در ایام بیماری کرونا در شهر قلعه رییسی صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به شرایط کمبود و نبود مواد ضدعفونی در منطقه چاروسا و شهر قلعه ریسی با هماهنگی شرکت پتروشیمی کارون ماهشهر 5 هزار لیتر مواد ضدعفونی برای ضدعفونی شهر قلعه ریسی دریافت کردیم و تا الان هر دو یا سه روز کل شهر و ادارات و منازل ضدعفونی می شوند.

آبرود تصریح کرد: از این به بعد روزانه یا دو روز یکبار این عملیات توسط پرسنل خدوم شهرداری انجام گردد و در ضمن روزانه جایگاه سوخت( پمپ بنزین) ضد عفونی میگردد و سعی میشود با رعایت آموزش لازم به منازل و ادارت و دهیاران هم مواد ضدعفونی جهت کنترل این ویروس تحویل دهیم.

شهردار قلعه رییسی گفت: کلیه مسیرهای ورودی شهر کنترل شدند و جاهای گردشگری منطقه و شهر در این چند روز را مسدود شوند و با همکاری دستگاه قضایی بخش، بخشدار و مجموعه بسیج و نیروهای انتظامی، مرکز بهداشت و درمان شهر، شواری اسلامی و اتاق اصناف کنترل لازم و بازدیدها به صورت شبانه روزی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیه معابر و پروژه های عمرانی قلعه رییسی به دلیل بیماری کرونا تعطیل شد

کلیه معابر و پروژه های عمرانی قلعه رییسی به دلیل بیماری کرونا تعطیل شد