مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-05اقتصادي

حفظ تولید اولویت سال 99 است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: سال 99 سال بحران بخش کشاورزی و صنعت کشور است و در این شرایط سخت و دشوار حفظ تولید جز برنامه ریزی های اصلی در استان اردبیل تلقی می شود.

- حسین پیرموذن 17 فروردین در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار کرد: ما در دشت اردبیل برنامه خاصی برای توسعه کشت و زرع نداریم در حالی که دشت اردبیل با وجود کمبود منابع آب یکی از دشت های مهم و حاصلخیزی محسوب می شود که باید مشکل منابع آب در این دشت رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای سال 99 در بخش های توسعه ای تامین منابع به عنوان شرط اجرای پروژه ها قید شده در حالی که باید بخش عظیمی از این منابع از طریق بانک ها و خود سازمان تامین شود تا در این شرایط حساس زمینه برای توسعه این بخش فراهم آید.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه در سالجاری با بحران های متعدد اقتصادی در کشور روبرو هستیم که ضرورت دارد در بخش های کشاورزی و صنعت طرح ها به صورت دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند، گفت: ضرورت دارد افزایش تولید محصولات باغی و صنایع تبدیلی همسو با سیاست های جهانی مورد توجه قرار گیرد تا استان اردبیل از بازار رقابت و برندسازی محروم نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ تولید اولویت سال 99 است

حفظ تولید اولویت سال 99 است