مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-05پزشكي

تولید محلول ضدعفونی مورد تأیید وزارت بهداشت در دانشگاه ملایر


مسئول اداره ارتباط با صنعت دانشگاه ملی ملایر گفت: به همت اساتید و محققان گروه ‏شیمی و زیست شناسی دانشگاه ملایر محلول ضدعفونی استاندارد و مورد تأیید وزارت ‏بهداشت در این مرکز آموزش عالی تولید شد.

- ایسنا/همدان مسئول اداره ارتباط با صنعت دانشگاه ملی ملایر گفت: به همت اساتید و محققان گروه ‏شیمی و زیست شناسی دانشگاه ملایر محلول ضدعفونی استاندارد و مورد تأیید وزارت ‏بهداشت در این مرکز آموزش عالی تولید شد.

‏ دکتر فرشاد سلیمانی در گفت وگو با ایسنا، در این رابطه افزود: در روزهایی که بحران ناشی از کروناویروس دنیا را درنوردیده و همه کشورهای دنیا از جمله کشورهای پیشرفته در تکنولوژی و علم را به زانو درآورده است و همه مردم نگران این ویروس منحوس هستند، عده ای از انسان های مؤمن و شریف ایران اسلامی، کمر همت به مقابله با این بلای سنگین بسته اند.

وی با بیان اینکه این افراد همانند دوران دفاع مقدس برای ایران اسلامی جانفشانی می کنند، اظهار کرد: پرستاران فداکار، پزشکان متخصص و متعهد و کارکنان زحمتکش و از جان گذشته بهداشت و درمان از یکسو و بسیجیان، اساتید، جوانان و مردم انقلابی کشور از سویی دیگر، هر یک با استفاده از تخصص خود و در سایه تعهد دینی و اجتماعی، به جنگ با کرونا برخاسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محلول ضدعفونی مورد تأیید وزارت بهداشت در دانشگاه ملایر

تولید محلول ضدعفونی مورد تأیید وزارت بهداشت در دانشگاه ملایر