مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-05سياسي

یوسف نژاد: جلسات این هفته مجلس به صورت تله کنفرانس نخواهد بود


عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته جاری گفت: جلسات این هفته مجلس به صورت تله کنفرانس نخواهد بود و همه نمایندگان باید در صحن حاضر شوند.

- علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تصمیم متخذه در جلسه امروز هیأت رییسه مجلس با رؤسای کمیسیون تخصصی درباره جایگزینی سیستم تله کنفرانس به جای سامانه مجلس یار گفت: این وضعیت شامل حال جلسات این هفته مجلس نخواهد شد و نمایندگان باید به صورت حضوری در جلسات روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری شرکت کنند.

وی افزود: طبق تصمیم اتخاذ شده در تصمیم امروز، مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 19 و 20 فروردین جلسه علنی خواهد داشت و جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی کشاورزی نیز در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

  عضو هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: برگزاری جلسات به صورت تله کنفرانس نیازی به اخذ رأی از نمایندگان برای برگزاری جلسات به این شکل ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، براساس تصمیم متخذه در جلسه امروز هیأت رییسه با رؤسای کمیسیون تخصصی مجلس، سیستم تله کنفرانس جایگزین سامانه مجلس یار برای برگزاری جلسات مجلس به صورت مجازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوسف نژاد: جلسات این هفته مجلس به صورت تله کنفرانس نخواهد بود

یوسف نژاد: جلسات این هفته مجلس به صورت تله کنفرانس نخواهد بود