مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:162020-04-05اقتصادي

حمایت هنرمندان از اقشار کم درآمد


حمایت هنرمندان از اقشار کم درآمد در این روزهای کرونایی تقریبا به یک اپیدمی در سراسر دنیا تبدیل شده است و حالا هر چند کمی دیر اما هنرمندان ایرانی نیز دست به کار شدند تا از اقشار کم درآمد حمایت کنند.

- کرونا ویروس یا همان کووید 19 که حالا از هر چیز یا کسی در سراسر دنیا معروف تر شده است برای نخستین بار آوازه اش از شرق دور یعنی چین بلند شد.

آنقدر قدرت انتقالش بالا بود که خیلی زود سراسر دنیا را فتح کرد و از هر پدیده دیگری بیشتر بر اقتصاد دنیا، تاثیر منفی گذاشت.

کرونا ویروس که پیر و جوان، فقیر و غنی، عامی و مسئول نمی شناسد حالا تا همه جای دنیا نفوذ کرده، اما حتما در تمام دنیا هستند افراد روزمُزدی که به دلیل مبارزه با کرونا و قرنطینه اجباری نمی توانند کار کنند و به سختی گذران زندگی می کنند و در این بین نخستین افراد هنرمندان چینی بودند که به یاری هم وطن های آسیب پذیر خود شتافتند تا با تخصیص مبالغ قابل توجه از این افراد حمایت کنند.

این فرهنگ خیلی زود به الگویی در تمام دنیا تبدیل شد و پس از آنکه کرونا مرزهای تمام کشورها را درنوردید هنرمندان آن کشورها نیز به یاری مردم خود آمدند.

در ایران البته این فرهنگ در میان تمام توده های مردم باب است و همواره در بلایای طبیعی ماند زلزله یا سیل نشان داده اند که دست یاری به یکدیگر می دهند و در وقایع اخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت هنرمندان از اقشار کم درآمد

حمایت هنرمندان از اقشار کم درآمد