مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:162020-04-05اقتصادي

تلاش بهزیستی کرمانشاه برای کنترل استرس ناشی از کرونا


بهزیستی استان کرمانشاه 19 تن از مشاوران فعال در مراکز خود را در سامانه صدای مشاور برای ارایه خدمات به مردم استان به کارگیری کرده و در طول هفته پاسخگوی تماس های مردم هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه روز یکشنبه در تشریح خدمات بهزیستی در زمینه سامانه تلفنی 1480 به خبرنگار ایرنا گفت: داده های حاصل از تماس با صدای مشاور بهزیستی(1480) از ابتدای اسفندماه تاکنون حاکی از افزایش سه برابری تماس با این سامانه است که عمده تماس ها به خاطر استرس ناشی از کرونا بوده است.

به گفته فاطمه رضوان مدنی از زمان شیوع ویروس کرونا، استرس و اضطراب مردم کرمانشاه سه برابر بیشتر شده و مشکلات و مسائل روانشناختی کودکان، نوجوانان و مشاجرات زناشویی نیز نسبت به سال قبل سه برابر افزایش یافته است و کودکان زیر 10 سال 30 درصد بیشتر استرس را تجربه کرده اند.

او گفت: در یک نگاه کلی و اجمالی که نشات گرفته از نظرات کارشناسان و مشاوران این اداره کل است می توان گفت که کرونا باعث شده مردم نسبت به اسفند ماه گذشته سه برابر بیشتر احساس استرس و اضطراب کنند و همچنین مشکلات و مسائل روانشناختی کودکان، نوجوانان و مشاجرات زناشویی در خانواده ها نسبت به قبل از کرونا افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بهزیستی کرمانشاه برای کنترل استرس ناشی از کرونا

تلاش بهزیستی کرمانشاه برای کنترل استرس ناشی از کرونا