مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:252020-04-05بين الملل

جنگ پنهان ارتش و وزارت بهداشت اسراییل به دلیل کرونا


تلویزیون رژیم صهیونیستی از جنگ پنهان دو وزارتخانه جنگ و بهداشت این رژیم درباره مدیریت مبارزه با کرونا و نظارت بر آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به جنگ پشت پرده وزارتخانه های جنگ و بهداشت این رژیم بر سر اینکه کدام طرف مدیریت مبارزه با شیوع ویروس کرونا و نظارت بر آن را بر عهده بگیرد، پرداخت.

نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با این شبکه عبری زبان تاکید کرد که بازگشت سریع به روال عادی در اراضی اشغالی نیازمند آن است که مسؤولیت مبارزه با ویروس کرونا در این اراضی به وزارت خانه او منتقل شود.

بنت در توضیح علت این رویکرد خود گفت: ارتش اسراییل و وزارت جنگ ماموریت را می دانند.

همچنین او افزود که آنها در یک جنگ بیولوژیک خطرناک برای طبیعت هستند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه این مصاحبه اظهار کرد: ما انتقادی از وزارت بهداشت نداریم، و می خواهیم سیستم (ستاد) غربالگری کرونا موفق شود، و بر همین اساس مسؤولیت این امر باید یک ماه قبل به ارتش اسراییل منتقل می شد.

وی در ادامه گفت: می خواهم از تشکل های خصوصی و شرکت های بزرگ فناوری استفاده کنم، همه ما تلاش می کنیم کمک کنیم، و اگر می خواهیم قادر به مقابله باشیم و اقتصاد اسراییل را شکوفا کنیم، باید کل این مسؤو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ پنهان ارتش و وزارت بهداشت اسراییل به دلیل کرونا

جنگ پنهان ارتش و وزارت بهداشت اسراییل به دلیل کرونا