مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:262020-04-05اقتصادي

کشف 46 مورد احتکار مربوط به کرونا در کرمانشاه


روابط عمومی تعزیزات حکومتی روز یکشنب به نقل از قهرمان شاهی اعلام کرد: ارزش این محموله ها که مربوط به اقلامی نظیر ماسک، دستکش، محلول های ضد عفونی کننده، دستکش لاتکس و سایر مواد شوینده هستند، توسط کارشناسان 2 میلیارد و 790 میلیون تومان برآورد شده است.

وی افزود: از ابتدای شروع بیماری کرونا در کرمانشاه و کاهش برخی اقلام مصرفی مرتبط با آن در بازار گشت های ویژه نظارت بر بازار با همکاری سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه با بیان اینکه این گشت ها 24 ساعته بر بازار نظارت می کردند، گفت: در ایام نوروز روزانه 2 شعبه کشیک فعال بود و چهار واحد گشت سیار نیز در سطح شهر به بازرسی پرداخت.

شاهی با بیان اینکه بخشی از نظارت ها بر بازار با کمک مردم و از طریق سامانه تلفن گویا و دریافت شکایت ها انجام شد، اظهار داشت: از ابتدای اسفند ماه تا کنون تمام مراکز تولید و عرضه ماسک مواد ضدعفونی کننده و دستکش به صورت دقیق مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: در اسفند ماه 70 هزار دستکش، چهار هزار و 730 لیتر الکل سفید، چهار هزار و 650 لیتر مواد ضدعفونی کننده، 14 هزار ژل ضدعفونی دست، چهار هزار و 500 عدد ماسک و 420 هزار بطری الکل کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 46 مورد احتکار مربوط به کرونا در کرمانشاه

کشف 46 مورد احتکار مربوط به کرونا در کرمانشاه