مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-05اقتصادي

خبر خوب ا بخاری های نفتی آستارا جمع آوری می شوند


مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا از استانداردسازی سیستم گرمایشی 9 واحد آموزشی با اعتباری بالغ بر 270 میلیون تومان در مناطق عشایری و صعب العبور این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، سید سجاد موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: طبق مکاتبات صورت گرفته، سیستم گرمایشی 9 واحد آموزشی در مناطق عشایری و صعب العبور بخش مرکزی و بخش لوندویل شهرستان آستارا تا سال تحصیلی 400-99 استاندارد می شود.

وی سوخت مدارس آق مسجد، دگیرمانکشی، سیج، گیلده، خان حیاطی، کوته کومه، میه کومه، گرده کری لاتون و شونده کش کانرود را نفت عنوان کرد و افزود: برای گازسوز کردن این تعداد واحد آموزشی، 270 میلیون تومان از سوی اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان گیلان پیش بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا تعداد دانش آموزان مدارس نفتی این شهرستان را در مجموع 90 نفر با 22 باب کلاس درس عنوان کرد و گفت: در استانداردسازی سیستم گرمایشی این تعداد واحد آموزشی، پکیچ و شوفاژ جای گزین بخاری های نفتی می شود.

موسوی حذف بخاری های نفتی را در اولویت برنامه های آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: تمام تلاش وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایجاد فضای آموزشی مناسب برای دانش آموزان است تا بدون دغدغه تحصیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب ا بخاری های نفتی آستارا جمع آوری می شوند

خبر خوب ا بخاری های نفتی آستارا جمع آوری می شوند