مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-05سياسي

یک جهاد علمی و فناوری شکست ناپذیر!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، پرویز کرمی سخنگو و رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی روابط معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری یادداشتی را درباره جهاد علمی و فناوری کشور علیه کرونا به شرح زیر منتشر کرد: - مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری درباره جهاد علمی و فناوری کشور علیه کرونا یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، پرویز کرمی سخنگو و رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی روابط معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری یادداشتی را درباره جهاد علمی و فناوری کشور علیه کرونا به شرح زیر منتشر کرد: هنگامی که خبر آغاز یک اپیدمی در چین منتشر شد، جهان پیش بینی نمی کرد که کار تا جایی بالا بگیرد که بیشتر از 205 کشور جهان با آن درگیر شوند.

اما خیلی زود این مهمان ناخوانده منحوس توانست مردم جهان را با بحرانی تازه، سریع و غیر قابل پیش بینی روبه رو کند.

کووید 19 به هر کشوری پا گذاشت جز تحمیل مرگ و تعطیلی، بحران کمبود لوازم بهداشتی همچون شست وشو دهنده ها، مواد ضدعفونی کننده، ماسک های نانو، دستگاه ها و تجهیزات پزشکی را باعث شد.

ایران، اما با کادر پزشکی کارآمد و ایثارگر و همت نوآوران و فناوران در یک همکاری بین بخشی و در زیست بوم فناوری و نوآوری شکل گرفته طی این سال ها با کمک معاونت علمی و فناوری که در آن شرکت های دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک جهاد علمی و فناوری شکست ناپذیر!

یک جهاد علمی و فناوری شکست ناپذیر!