مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-05پزشكي

فعالیت کسب و کارها باید کمترین ضرر را به سلامت مردم وارد کند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اگر شغلی می خواهد شروع به کار کند باید به گونه ای باشد که کمترین ضرر به سلامت مردم زده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید وحید احمدی طباطبایی در جمع خبرنگاران در خصوص احتمال بازگشایی تعدادی دیگر از اصناف اظهار کرد: با شیوع کرونا، مردم از 30 بهمن همکاری خوبی داشتند اما باید در نظر داشت که مردم را تا یک حدی می توان در خانه نگه داشت و این وضعیت در خصوص اصناف هم صادق است.

وی با اشاره به اینکه باید مشکلات اصناف را هم مورد توجه قرار دهیم، افزود: تعطیلی موقت برخی کارخانجات می تواند مشکلاتی را به دنبال داشته باشد.

طباطبایی با بیان اینکه در حال حاضر ضمن توجه ویژه به بحث سلامت مردم باید مسائل اقتصادی دیده شود، گفت: ممکن است اختلاف نظرهایی بین وزارت بهداشت و سیاست های کلی ستاد ملی مدیریت کرونا وجود داشته باشد که طبیعی است و باید در مجموع خیر الامور را در نظر بگیریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد: اگر شغلی می خواهد شروع به کار کند باید به گونه ای باشد که کمترین ضرر به سلامت مردم زده شود.

وی با اشاره به اینکه باید فاصله افراد حفظ شود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط کار احتمال انتقال ویروس پایین بیاید، تاکید کرد: افراد به محض اینکه علامت دار شدند باید در خانه بمانند و از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کسب و کارها باید کمترین ضرر را به سلامت مردم وارد کند

فعالیت کسب و کارها باید کمترین ضرر را به سلامت مردم وارد کند