مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:102020-04-05اقتصادي

زندگی زیر سقف خدا/ مساجدی که درهای شان بسته نیست


خبرگزاری فارس زنجان، سمیه محرمی: برداشت اول: از وقتی به یاد داشت وضعیت مالی مناسبی نداشتند و فاطمه هر کاری می کرد تا فشار مالی به پدر کارگرش وارد نشود، دختری با زیبایی و کمالات تمام که از پیش از پایان تحصیلات متوسطه خواستگارهای زیادی در خانه آنها را می زد ولی چون از ناتوانی هزینه جهیزیه و عروسی توسط پدر می ترسید، بر روی هر یک ایرادی می گذاشت و خواستگارها را یکی پس از دیگری رد می کرد، مادر نداشت که از کودکی به فکرش باشد و شروع به خرید لوازمی برای دخترکش باشد و درآمد پدر به زور شکم او و برادرانش را سیر می کرد.

اما این یکی فرق داشت، همسایه آنها، پسری مومن و متدین بود که محله همیشه پر بود از تعریف و تمجید خوبی های او و همسر ایده آل خیلی از دختران، ولی فاطمه باز به فکر رد کردن این خواستگار بود که چه بگوید و چه کند که این خواستگاری بی حرف و حدیث و بی احترامی تمام شود.

عمه طبق معمول برای مراسم خودش را رساند، فاطمه در اتاق زانوی غم بغل کرده بود که وارد اتاق شد و گفت چی شده دختر جان چرا به این حالی؟ اما فاطمه جوابی نداد در واقع جوابی نداشت، پس لبخندی زد و بلند شد و به آشپزخانه رفت تا خودش را برای آوردن چای آماده کند، مراسم شکل جدی تری به خود گرفته بود اما فاطمه در دنیای دیگری بود، گیر کرده بود بین خواستن و نخواستن و شرایط.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی زیر سقف خدا/ مساجدی که درهای شان بسته نیست

زندگی زیر سقف خدا/ مساجدی که درهای شان بسته نیست