مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:202020-04-05سياسي

تعطیلی پنج واحد غیرمجاز تفکیک پسماند در غرب تهران


در گشت و پایش های مأموران اجرایی محیط زیست در حوزه اسلامشهر طی روزهای اخیر، پنج واحد غیرمجاز تفکیک پسماند جمع آوری ویک نفر شکارچی غیرمجاز نیز دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، الهه بیگی رییس اداره محیط زیست اسلامشهر در تشریح این خبر با اشاره به اینکه به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای صنعتی و خدماتی شهرستان و جلوگیری از تخلفات احتمالی گشت و پایش مستمر مأموران اجرایی این اداره انجام می شود، افزود: در چند روز گذشته، پنج واحد غیرمجاز تفکیک پسماندهای عادی به استناد ماده 7 قانون مدیریت پسماندها در بخش چهاردانگه این شهرستان جمعآوری و به طور کامل پاکسازی شد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات و معضلات محیط زیستی شهرستان وجود واحدهای غیر مجاز جمع آوری و تفکیک ضایعات و پسماند بوده که با فعالیت غیر اصولی خود انواع آلایندگی های محیط زیستی به ویژه آلودگی هوا و خاک را فراهم می کنند، تصریح کرد: این واحدها دارای شکواییه های از سوی مردم به این اداره نیز بوده اند که با پیگیری های قانونی و حقوقی مرتبط این اداره علیه مسئولین مربوطه درنهایت تعطیل و جمع آوری شدند.

بیگی در ادامه اظهار داشت: همچنین با توجه به دریافت گزارشهایی مبنی بر تخلیه پسماندهای بیمارستانی در اطراف شهرها و بمنظور برخورد با متخلفان این حوزه، گشت شبانه به صوت مشترک با همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پنج واحد غیرمجاز تفکیک پسماند در غرب تهران

تعطیلی پنج واحد غیرمجاز تفکیک پسماند در غرب تهران