مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:452020-04-05سياسي

تفاهم نامه همکاری برای تسریع در صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی امضا شد


تفاهم نامه همکاری برای تسریع و تسهیل در صدور اسناد مالکیت حدنگار اراضی کشاورزی توسط مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و دکتر ذبیح الله خداییان معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: از گذشته یک مشکل تاریخی اختلاف بین اراضی کشاورزی و ملی وجود داشته است که امیدوارم با امضای این تفاهم نامه به این مشکل تاریخی پایان داده شود.

عباس کشاورز افزود: این یک اتفاق خوب است؛ زمین باید به عنوان یک سرمایه برای کشاورز محسوب شود که حاضر باشد، بر روی آن سرمایه گذاری و آن را آباد و تبدیل به مزرعه و باغ کند.

وی گفت: سند زمین کشاورزی باید دارای ارزش و اعتبار باشد تا کشاورز بتواند به عنوان وثیقه از آن استفاده کند.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: کشاورزان صاحب زمین از این طریق دارای سرمایه واقعی تری شده و امکان این را می یابند که فعالیت کشاورزی شان را توسعه دهند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای این تفاهم نامه برخی از مکانیزم ها اصلاح و مشکلات حقوقی و اختلافات کاهش یافته و نظم جدیدی در صدور اسناد زمین های کشاورزی و مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری برای تسریع در صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی امضا شد

تفاهم نامه همکاری برای تسریع در صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی امضا شد