مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 11:552020-04-05پزشكي

مراکز مشاوره رایگان در میبد راه اندازی می شود


رییس مرکز صدای مشاور بهزیستی استان یزد از راه اندازی مراکز مشاوره و پایگاهای سلامت اجتماعی در شهرستان میبد خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس مرکز صدای مشاور بهزیستی استان یزد از راه اندازی مراکز مشاوره و پایگاهای سلامت اجتماعی در شهرستان میبد خبر داد.

محمد علی صادقی پور در نشست مشاوران و موسسات همسو با بهزیستی در شهرستان میبد که به منظور کاهش استرس و اضطراب مردم در خصوص کرونا برگزار شد، گفت: باید به مردم یاد بدهیم که چطور استرس شان را کم کنند.

وی با بیان این که مردم در این بحران باید برای کاهش استرس ساعات بیشتری را برای ورزش و مطالعه بگذارند، اضافه کرد: اگر بتوانیم این شرایط را مدیریت کنیم، فشار ها کمتر خواهد شد و از بحران کرونا هم با موفقیت بیرون خواهیم آمد.

رییس صدای مشاور بهزیستی استان گفت: مقرر شد در میبد در هر محله، مراکز مشاوره، پایگاه های سلامت اجتماعی و موسسات و تیم هایی راه اندازی شود، تا به شهروندان، خدمات روانشناختی ارائه بدهند.

صادقی پور گفت: شبکه های مجازی بهترین راهکار ارائه خدمات در این بحران است تا مردم از خانه های خود بیرون نیایند و خدمات را دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان یزد، در شهرستان میبد 20 موسسه فعالیت دارند که از این تعداد 14 موسسه خیریه ای و شش موسسه همسو با بهزیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز مشاوره رایگان در میبد راه اندازی می شود

مراکز مشاوره رایگان در میبد راه اندازی می شود