مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 13:002020-04-05سياسي

جنگ بیولوژیک بعدی و دشمنان جنی؟!


پنتاگونِ نه تنها وجود دشمنان شبحی و جنی را می پذیرد بلکه برای مقابله با آنها برنامه ریزی میکند! وا عجبا! حال اگر ما ایرانیها بگوییم خودشان برای ساخت و ایجاد آنها طرح و برنامه می ریزند به توهم توطئه متهم می شویم! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمّد عبدالهی، کارشناس رسانه در یادداشتی با اشاره به بیانات نوروزی رهبر انقلاب مبنی بر جنگ دشمنان جنی و انسی علیه ملت ایران به ذکر نمونه هایی از باور غربی ها به اجنه پرداخته است.

متن کامل این یادداشت را در ادامه می خوانید: رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی خود با توجه به شدت گرفتن دشمنی های استکبار و احتمال جنگ بیولوژیک ویروس کرونا، به موضوع اتحاد دشمنان انسی و جنی در مبارزه با پیامبران اشاره داشتند.

ایشان فرمودند: هم دشمنان جنّی، هم دشمنان انسی وجود دارند و اینها به هم کمک هم می کنند؛ سیستم های اطّلاعاتیِ خیلی از کشورها علیه ما با همدیگر همکاری می کنند .

اشاره ای که به شدت جنجالی شد و یک بار دیگر جنگ انبیا خصوصا حضرت سلیمان با لشکر اجنه و شیاطین و جنگ آخرالزمان را به خاطرها آورد.

البته در این میان بعضی از غربگرایان و براندازان با طعنه خود را به بی خبری زدند و جمهوری اسلامی را متهم به خلق دشمن و آن هم دشمنان تخیلی و توهمی کردند و آن را به استهزا گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ بیولوژیک بعدی و دشمنان جنی؟!

جنگ بیولوژیک بعدی و دشمنان جنی؟!