مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-05سياسي

تولید 53 هزار ماسک توسط بانوان جهادگر سلامت ابرکوه


دبیر مجمع بانوان شهرداری ابرکوه با اشاره به تولید روزانه سه هزار عدد ماسک توسط بانوان جهادگر سلامت این شهرستان، گفت: تاکنون 53 هزار ماسک و 1100 لباس ایزوله توسط این بانوان تولید، - استریل و توزیع شده است.

مرضیه بصیری در حاشیه بازدید فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه از کارگاه های تولید ماسک توسط بانوان گروه جهادگران سلامت، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در کارگاه های خیاطی شهرستان روزانه سه هزار ماسک توسط حدود 200 خیاط و همکاران آنان تولید می شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد 53 هزار ماسک تولید شده توسط بانوان جهادگر، استریل شده و در دسترس کادر درمان بیمارستان، شبکه بهداشت، پست های غربالگری ورودی های شهرستان، برخی کارخانه ها و همچنین اقشار مختلف مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر قرار گرفته است.

سرهنگ مهدی ابرقویی فرمانده سپاه ابرکوه نیز در جریان بازدید از کارگاه خیاطی که همسران شهیدان اصغر زارع و محمدحسین ستار با بانوان بسیجی پایگاه سمیه در آن اقدام به تولید لباس ایزوله برای کادر درمان بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) می کنند، اظهار کرد: روزی رزمندگان در مقابل دشمن بعثی، اسلحه در دست از سرزمین و ناموس خود دفاع می کردند و امروز همسران و دختران آنان در جبهه مقابله با کرونا، از مدافعان سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 53 هزار ماسک توسط بانوان جهادگر سلامت ابرکوه

تولید 53 هزار ماسک توسط بانوان جهادگر سلامت ابرکوه