مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 13:462020-04-05سياسي

کشف 3600 رشته دام غضروفی غیرمجاز در آبهای مازندران


سرهنگ ستاد سیدتقی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک سال جدید به همه هموطنان گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، که به تَبع آن استان مازندران متأثر از این بیماری بوده، بر این اساس استان مازندران تا اطلاع ثانوی، پذیرای گردشگران دریایی نخواهد بود.

سرهنگ حسینی افزود متأسفانه در روزهای اخیر تعدادی از هموطنان عزیزمان را در این استان از دست داده و آحاد مردم و مدافعان سلامت درگیر مقابله با ویروس کرونا هستند و همانند سایر مناطق کشور این استان در شرایط قرنطینه به سر می برد؛ لذا در تعطیلات نوروزی سال 99 موضوع ساماندهی انواع شناورها منتفی است.

حسینی ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه همکاران و نیروهای امدادی و حافظان سلامت اظهارکرد: دریابانان استان مازندران در مبارزه و مقابله با این ویروس، در هر میدانی که نیاز باشد؛ با سرعت و قاطعیت، حضور داشته و تا آخرین لحظه در کنار هموطنان به خصوص مرزنشینان حضور دارند.

وی افزود: امروز مرزبانی ناجا برای مقابله با این ویروس منحوس تمام توان خود را جهت حفظ سلامت مردم عزیز کشورمان به کار گرفته و همانند ایجاد امنیت در مرزها، تأمین سلامت مردم را وظیفه و تکلیف خود می داند و با فعالیت های جهادی، گروه های جهادی مرزبانی، در حفظ سلامت جامعه تلاش خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3600 رشته دام غضروفی غیرمجاز در آبهای مازندران

کشف 3600 رشته دام غضروفی غیرمجاز در آبهای مازندران