مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 17:252020-04-05سياسي

ایجاد بیش از 10 هزار تخت ویژه دوران نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تولید تجهیزات الکترونیکی مانند دوربین های حرارتی و مانیتور و موارد مشابه مورد نیاز بیمارستان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح بیش از 10 هزار تخت ویژه دوران نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی آماده و ایجاد کرده اند.

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع امروز (یکشنبه) در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان کرونا، اظهارداشت: نیروهای مسلح همچون سایر اجزای کشور در موضوع مقابله با بیماری کرونا احساس وظیفه داشتند و در چند حوزه کارهای مختلفی انجام دادند.

سرتیپ حاتمی گفت: به کارگیری امکانات درمانی نیروهای مسلح یکی از این مواردی بود که در آن می توان به اختصاص 4 هزار تخت بیمارستانی نیروهای مسلح برای بیماران کرونایی اشاره کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: در روزهایی تا 2 هزار بیمار پذیرش می شد، اما اکنون این تعداد به هزار نفر تقلیل یافته و حالا حدود 3 هزار تخت خالی داریم.

امیر حاتمی همچنین گفت: با توجه به سیاست های وزارت بهداشت برای ایجاد نقاهتگاه ها ویژه استراحت بیماران بعد از بیمارستان نیز اقدام جدی انجام شده که در مجموع ارتش، وزارت دفاع، سپاه و در کل نیروهای مسلح بیش از 10 هزار تخت آماده و اختصاص داده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 10 هزار تخت ویژه دوران نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی

ایجاد بیش از 10 هزار تخت ویژه دوران نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی