مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 18:102020-04-05پزشكي

تکذیب شایعه جشن پایان کرونا در بیمارستان رازی رشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا نقی پور با اشاره به برگزاری مراسم جشن برای کادر درمانی استان گیلان اظهار کرد: از روزهای اول شیوع کرونا در استان گیلان کادر درمانی بیمارستان های این استان به ویژه بیمارستان رازی رشت به طور شبانه روزی در .

- بنا بر اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برنامه هنری برگزارشده در بیمارستان رازی برای قدردانی از کادر درمانی استان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، محمدرضا نقی پور با اشاره به برگزاری مراسم جشن برای کادر درمانی استان گیلان اظهار کرد: از روزهای اول شیوع کرونا در استان گیلان کادر درمانی بیمارستان های این استان به ویژه بیمارستان رازی رشت به طور شبانه روزی در حال فعالیت بوده و باید از آنان قدردانی می شد.

وی با تکذیب برگزاری جشن پایان کرونا در استان گیلان گفت: یک گروه و شرکت هنرمند خصوصی برای قدردانی از کادر درمانی استان و یک برنامه هنری را با هماهنگی های لازم در محوطه بیمارستان رازی برگزار کردند و این به معنای جشن پایان کرونا در گیلان نیست.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اذعان به اینکه مردم باید همچنان کرونا را جدی بگیرند، تصریح کرد: کرونا در کشور هنوز وارد مرحله کنترل نشده است و باید مردم همچنان مراقبت های پزشکی را رعایت و خود قرنطینه کردن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب شایعه جشن پایان کرونا در بیمارستان رازی رشت

تکذیب شایعه جشن پایان کرونا در بیمارستان رازی رشت