مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 19:152020-04-05سياسي

ویروس غربی خطرناک تر از کرونا/نباید در برابر آفت های انسانی سکوت کرد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ویروس لیبرال دموکراسی غرب را خطرناک تر از ویروس کرونا دانست و گفت: دنیا در مقابل آفت های بزرگ تر از کرونا که همان آفت های انسانی است نباید سکوت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبادی شامگاه یکشنبه در ویژه برنامه زنده شمیم به مناسب روز جوان با بیان اینکه در شرایط فعلی، جهادگران حافظ سلامت جامعه مجموعه پزشکان و پرستاران اند، گفت: این قشر متصدیان اصلی دفاعی مقدس هستند.

وی همچنین به نقش قابل تقدیر و تأثیرگذار بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابله با این بیماری گفت: که تقریباً در همه ی حوادث و در همه ی پیشامدها مصداق بارز حسون الرعیه هستند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح همواره در مقابل تهاجم جنگ های نظامی، انواع تهدیدهایی که از جنبه سیاسی و اجتماعی علی رغم اینکه دشمن می گوید همه گزینه ها روی میز ماست اما این نیروها با ایمان پاسخگوی همه گزینه های دشمن بوده و هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین نقش را هم در عین حال خود مردم دارند و از جهت پذیرش و همکاری حرف اول را می زنند، تصریح کرد: ان شاءالله از این حوادث هم مردم و مسئولین در هر رده ای سرفراز بیرون خواهند آمد.

وی با بیان اینکه در این عالم ممکنات، خِیر محض و شَر محض نیست، گفت: این موجودات مثل سکه دو رو دارند در عین حالی که یک روی سکه ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس غربی خطرناک تر از کرونا/نباید در برابر آفت های انسانی سکوت کرد

ویروس غربی خطرناک تر از کرونا/نباید در برابر آفت های انسانی سکوت کرد