مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 19:502020-04-05سياسي

فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما با کتابخانه دیجیتال انجام می شود


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما گفت: تمام فعالیت های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه از طریق فضای مجازی و کتابخانه دیجیتال انجام می شود و در فاز اول نیز این شرایط تا پایان نخستین ماه سال 99 ادامه دارد.

- علی طهماسبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به این که فعالیت های این دانشگاه کاملا به صورت مجازی انجام می شود گفت: دانشگاه صدا و سیما از زمان شیوع ویروس کرونا تمام فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود را به صورت حضوری غیر فعال کرده و تمامی برنامه های آموزشی دانشجویان و کارکنان دانشگاه به صورت مجازی برنامه ریزی و اعلام شده است.

* فعالیت های آموزشی دانشگاه در فضای مجازی ادامه دارد وی افزود: در حال حاضر از ماه پایانی سال گذشته فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما به صورت مجازی و کتابخانه دیجیتال انجام می شود، به طوری که همه دانشجویان در فضای مجازی با اساتید خود ارتباط دو سویه داشته و بر اساس زمانبندی و توافق بین اساتید دانشگاه روزانه به فعالیت های آموزشی می پردازند.

* برنامه های پژوهشی در قالب کتابخانه دیجیتال دنبال می شود طهماسبی با اشاره به اینکه فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما در قالب کتابخانه دیجیتال برگزار می شود تصری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما با کتابخانه دیجیتال انجام می شود

فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما با کتابخانه دیجیتال انجام می شود