مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 21:152020-04-05سياسي

لرستان نیازمند کار و تدبیر مضاعف است


حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه یکشنبه در دیدار با منتخبان مردم خرم آباد و چگنی در مجلس یازدهم افزود: بدون شک شرایط حال و آینده استان به نحوی است که نیاز بیشتری به اتحاد ؛ تحرک و کار مضاعف دارد.

وی با بیان اینکه امروز موقعیت کشور به ویژه لرستان متفاوت است اظهار داشت: این استان با مشکلاتی نظیر بیکاری مواجه شده بنابراین نیازمند کار بیشتر و تلاش دوچندان در سایه همگرایی و اتحاد بیشتر است.

وی تصریح کرد: بدیهی است که نمایندگان مجلس یازدهم با همدلی و اتحادبیشتری امور استان را پیگیری می کنند چراکه لرستان باید با توجه به توانمندی های موجود به جایگاه واقعی خود دست یابد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی عنوان کرد: لرستان توسعه همه جانبه در بخش های مختلف نیاز لرستان است که برای تحقق این مهم و استفاده از ظرفیت های موجود باید نگاه عموم مسوولان خدمت رسانی بی منت باشد.

مرتضی محمودوند منتخب مردم خرم آباد و چگنی نیز در این دیدار گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک موهبت الهی و مسئولیتی خطیر است بنابراین تمام توان خود را برای رفع مشکل انها در فضای آرامش و همگرایی بکار خواهم گرفت.

وی افزود: انجام وظایف نماندگی در تراز انقلاب از اولویت های پیش رو است که انتظار می رود در کنار سایر منتخبان مردم لرستان در مجلس شورای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان نیازمند کار و تدبیر مضاعف است

لرستان نیازمند کار و تدبیر مضاعف است